TASO YAPIM

H O Ş G E L D İ N İ Z...

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Türkiye'ye Oynanan Oyunlar(İTİRAF-1 Devamı)

         Korkudan dona kaldığım yerden kaçtım.Mahsenden dışarı çıktım ve yolun karşısındaki metro istasyonuna doğru koşmaya başladım.Yolda kar olduğu için hiç bir araç yoktu.Metro istasyonuna indim ve ilk gelen metroya binerek kalacağım otelin yanındaki ilk durakta indim.Biraz yürüdükten sonra otele geldim.Anahtarı alıp,odanın kapısını açtım ve yerde duran siyah bir zarf fark ettim.Işığı açıp,zarfın kimden geldiğine baktım.Üzerinde hiç bir şey yazmıyordu.Hemen içini açtım,içinden siyah bir kağıt çıktı ve "sırrımızı bilen ölür" yazıyordu.Kendime bir içki aldım ve biraz olsun sakinleşmeye çalışıp,düşünmeye başladım.Bir iş toplantısı için geldiğim bu ülkede neler gelmişti başıma.Televizyonu açıp,zaplamaya başladım.Uykumda vardı;ama güneş de doğmak üzereydi.Birde o kadar yaşadığım kötü olay karşısında uyumak yanlış olurdu.Çünkü her an basılabilirdim.Bir belgesel programı buldum ve izlemeye başladım.Son dakika haberi diye belgesel programı kesildi."Beyaz Saray'da bomba patladı;2 ölü,20 yaralı,bombanın sabaha karşı patlaması olası bir faciayı önledi.Başkan Rafael,İngiltere ziyaretindeyken böyle bir olayın yaşanması hem üzücü hem de sevindirici bir olay" dedi zenci-şişman spiker.Başka bir kanala geçtim,orada da aynı haberler vardı."Ama o da ne!.Benim fotoğrafım"...Kadın spiker;"Bombacı terörist Türk aranıyor!" diye flaş haber geçiyor.Elimdeki bardağı yere fırlatarak;"lanet olsun bu nasıl bir bela!" dedim ve apar topar otelden dışarı çıktım.Resepsiyonist; "beyefendi iki günlük ücreti ödemediniz" diyerek peşimden koşsada,ben olayların etkisiyle buna pek kulak asmadım.Bir süre koştuktan sonra,sonu caddeye çıkan bir sokağa girdim.İşe gitmek için aracının son kontrollerini yapan 45'li yaşlarda bir kadına rastladım.15 kilometre uzaklıktaki Washington havaalanına gitmek istediğimi söyledim.Bana verdiği cevap;"banane pis sarhoş,canın cehenneme" olunca,çok sinirlendim ve kadına bir tokat atarak çalışmakta olan arabayı alarak sokaktan caddeye çıktım.Kadıncağızı sorarsanız o tokatın etkisiyle bayılmış olacakki yerinden kalkamadı.(DEVAMI YARIN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder