TASO YAPIM

H O Ş G E L D İ N İ Z...

26 Mayıs 2012 Cumartesi

Türkiye Üzerinde Oynanan Oyunlar(İTİRAF-3 Devam)

         Karşıdan kahkahalar atarak ince sesli bir kadın;"ooo sayın başbakanım hatları karıştırdınız galiba,siz bizi ararmıydınız.Tamam anladım,anladım.Bir aydır eşiniz Mrs. Susanna yanınızdaydı.Dün İngiltere'ye ailesini ziyarete gitti ve sizde bunu fırsat bilip,kaçamak yapmak istediniz.Bu şekilde bir şaka,inanılmaz şakacısınız Başkan John Kemal.İnanılmaz.Amerika Başbakanı Rafael bizde yedik ya bu numarayı sayın başkan".Bir süre güldükten sonra John Kemal'in konuşması için bekledi ama John Kemal olayın şoku üzerinde olacaktı ki susmayı tercih etti.Telefonun ucundaki kadın tekrar konuşmaya başladı;"John Bey sizin konuşmaya niyetiniz yok anlaşıldı lafı uzatmak istemiyorsunuz,her zaman ki gibi sabırsızsınız.O zaman lafı fazla uzatmayacağım.Sayın Başkan,geçen gönderdiğim şu Türk kızı vardı ya hani kumral,yeşil gözlü olan onu size maalesef gönderemiyorum.Şu an kız Amerika'da,savunma bakanı Lucy'le beraber.Ama elimde şu an 25 yaşlarında bakire,sarışın,mavi gözlü bir Türk kızı var.Tam size göre John Bey.Emin olun geçenki gibi bundanda memnun kalacaksınız" dedi ve John Kemal'in cevabını bekleyerek sustu.John Kemal gayet sakin bir şekilde;ben seni ilerleyen saatlerde tekrar arayacağım" diyerek telefonu kapattı.John Kemal kızgın bir şekilde masasından fırlayarak yardımcısı Yahya SERT'in çalışma odasına doğru yöneldi.Kapıyı sert bir darbeyle açtı ve içeri girdi.Yahya SERT,deri döşemeli koltuğa oturmuş kokain çekiyor ve aynı zamanda da duvarda asılı duran Atatürk tablosuna bir şeyler söylüyordu.Yahya SERT;"Yaa Atatürk ha ha haa :)).Senin şu geri kafalı gariban halkın hiç top tüfeğe gerek kalmadan,Avrupa sevdasına vatanını sattı.On binlerce Ermeni'nin kanı yerde kalmadı" diyerek elindeki viski şişesini tabloya doğru fırlattı.Yahya SERT,içeri giren John Kemal'i fark etmemişti bile.Zaten burnunun ucunu da zor görüyordu aldığı alkolün ve kokainin etkisiyle.John Kemal,Yahya SERT'in yanına yaklaştı ve "bu içki ve kokain bir gün ikimizinde sonunu getirecek" diye gür bir ses tonuyla söyledi.Arkasından gelen sesi duyunca Yahya SERT hemen koltuktan kalktı ve John Kemal'e doğru döndü.John Kemal;"bak Yahya bu sana son uyarım.İş esnasında bundan sonra uyuşturucu kullanmanı istemiyorum.Yahya seni sevmesem inanki seni şimdi hemen buradan kovardım.Buna emin ol dostum".Yahya SERT,John Kemal'e sarıldı ve "söz veriyorum John,bundan sonra çalışma yaptığımız zamanlarda uyuşturucu almayacağım.Bizi bu kokain batağına sokan o Türk'ü her yerde arattırıyorum;ama sanki yer yarıldı içine girdi lanet olası pislik herif".John Kemal;"pislik herifler" dedi ve konuyu kapattı.Yahya SERT'i oda da bırakarak dinlenmek için odasına çıktı.Saate baktı.Saat bir hayli geç olmuştu.ABD Başbakanı Rafael'i yarın ararım diye düşündü ve yatağa uzandı.Yahya SERT ise çalışma odasında deri döşemeli koltukta çoktan sızmıştı.(YARIN İTİRAF-4)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder